Fredagsbrev den 13. september, uge 37.

I dag har vi haft en fotograf i huset for at tage nye billeder til hjemmesiden. Hvis der er nogen af jer (som vi ikke allerede ved) som ikke ønsker at jeres børn skal være på, så skriv det til mig.

Jeg har haft møde med Anette, Jane og Betty, nogle af de frivillige der bliver kaldt Superkrafter. De vil på skift komme og være i huset, primært nogle formiddage, og være en ekstra voksen til f.eks. at læse, spille spil, bage, synge, lege og bare skabe lidt ekstra hygge for børnene. Det glæder vi os til.

Fredag den 27. september tager vi hele flokken på tur til Forundringens Have ved Vestjyllands Højskole. Børn der kommer efter kl. 7.30 skal afleveres i Forundringens Have, og vi bliver der hele dagen, så alle skal også hentes her. Skolebørn afleveres og følges som normalt i Naturhuset. Mere info følger senere.

Tjek garderoben så der er både skiftetøj, regntøj, varm trøje etc.

Madpakker. Det er fuldstændigt op til jer hvad I giver jeres børn med. Vi prøver så vidt muligt at det er børnene selv der styrer hvad de spiser, så vi ikke bruger tiden på at holde øje med det, men skaber rummet for et måltid sammen. Tænker I alle ved at når man får god næring, så ryger blodsukkeret ikke så meget op og ned, og det gør det nemmere at møde de udfordringer dagen måtte give.

Næste uges program:

Tirsdag: Solsikker på tur til byens legeplads, Guldsmede i gymsal.

Onsdag: Guldsmede på tur

Torsdag: Mælkebøtter på tur til skolens legeplads

Fredag: Udelivsdag for Guldsmede

God weekend til jer alle