Åbningstider

mandag til torsdag 6.15 – 16.30, fredag 6.15-15.45. Vi vil gerne at barnet er her senest kl. 9.00, hvor alle grupperne samles og siger godmorgen til hinanden.

Ferieplan

Vi har lukket i uge 29 og 30 samt fredag efter Kr. Himmelfartsdag og Grundlovsdag. Juleferien følger altid Friskolens ferie og er derfor lidt forskellig fra år til år. Der gøres altid på forhånd opmærksom på lukkedage samt ferie. Ved særlige uger som uge 7, uge 42 og påskeugen udsendes en særskilt tilmelding via mail.

Sygdom/fridage

Ved sygdom eller fridage hos jeres barn meddeles dette til 97 32 47 04. Hvis der er mistanke om noget smitsomt som fx børnesår, børneorm, skoldkopper, lussingesyge, lus mm, skal vi have besked, så den øvrige forældregruppe kan informeres om et evt. smitteudbrud. I kan forvente at blive ringet op, hvis der opstår sygdom hos barnet i løbet af dagen, så skal barnet hentes hjem.

Morgenmad

For de børn som møder tidligt, vil der være mulighed for at få morgenmad i Naturhuset fra kl. 6.30 - 7.30. Har jeres barn allergi, er det meget vigtigt at personalet gøres opmærksom på dette.

Madpakke

Alle børn medbringer selv en smurt madpakke og en drikkedunk hver dag. Vi spiser en formiddagsmad ca. 9.15 og frokost ca. kl. 11.00. Det er forældrenes ansvar hvad der er i madpakken, og som udgangspunkt må børnene spise det de har lyst til fra madpakken. Vi opfordrer dog gerne til at tage et stykke brød.

Frugt og brød

Hver eftermiddag ca. kl. 14.00 serveres der frugt og brød til børnene. Det kan variere hvad der serveres, så har jeres barn allergi, er det meget vigtigt at personalet gøres opmærksom på dette.