Det er et par uger siden sidste fredagsbrev, så jeg vil lægge ud med en kæmpe tak for opbakningen til en fantastisk gymnastikopvisning. Vi er pivstolte af vores skønne elever og deres måde at være sammen på!

Endnu en tak skal lyde for hjælpen til at overtage skolen sidste fredag. Vi havde nogle rigtig gode og konstruktive pædagogiske dage, og vi er sprængfyldte med ideer og positive forventninger til næste skoleår. I bliver selvfølgelig indviet i vores tanker, når vi har alting på plads. Nogle ting kommer til at ligne sig selv men nye tiltag kommer også til at finde vej i det nye skoleår. Vi glæder os til at fortælle mere, når det nye skoleår nærmer sig.

Den 19. april har vi, som I allerede ved, generalforsamling for Velling Friskole og Naturhuset. Inden den almindelige generalforsamling, er der en kort generalforsamling i Støtteforeningen, hvor vi håber, vi får fundet en bestyrelse. Stemmeret forudsætter, at man er medlem af støtteforeningen, og at der er betalt kontingent senest 8 dage forud for generalforsamlingen, dvs. husk at betale inden og senest d. 10. april. Der kan kun stemmes ved personligt fremmøde. Det årlige kontingent er 75,- kr., som betales på MobilPay Box nr. 15359 – mærk ”støtteforening”.

Dagsorden for begge generalforsamlinger ligger på hjemmesiden sammen med fredagsbrevene. Kalenderen på hjemmeside er samtidig så smart indrettet, at når I klikker på en begivenhed, så kommer I videre til praktiske informationer om den pågældende begivenhed. Det vil sige, at I også kan se hele indkaldelsen til generalforsamlingen i kalenderen.

Efter en dejlig uge, hvor alle elever enten har arbejdet med emner eller projekt, glæder både børn og voksne sig til en påskeferie, hvor vi kan lade batterierne op til alt det der følger efter ferien. Den 13. april har vi Åben Morgensang og den 27. april starter vi forårsfestugen. Dog er Lillekor aflyst den 14. april, fordi Kirsten er på kursus. Vedlagt er også en invitation til Økodag den 16. april, hvor I kan se køerne danse på Holmager Økologi.

Tiden suser afsted, og vi nyder det. Om lidt er det tid til ro, nærvær og masser af chokolade.

Rigtig god påske.

Hilsen Karoline