Kære alle

Blot et lille kort fredagsbrev allerede i dag, da vi jo alle er væk hele dagen i morgen i Forundringens Have.

På mandag starter der gymnastik op for børnehavebørn i VUIF. Aftalen er, at trænerne kommer her og henter børnene ca. kl. 15. Skal jeres barn afsted, er det vigtigt at vi får besked om det. Vi klæder ikke børnene om inden, så send dem afsted i noget blødt tøj. Deres tasker bliver her og kan hentes indtil lukketid kl. 16.30.

Som jeg bla. fortalte om på forældremødet får vi i løbet af efteråret et uanmeldt tilsyn. I den forbindelse skal alle de 4-6-årige have lov at give deres syn på det at være i børnehaven. Det sker i et lille meget børnevenligt spørgeskema, hvor børnene bla skal svare på, om de bedst kan lide at være inde eller ude, om de har nogle at lege med, om de bliver hørt i ting de gerne vil lave osv. Dette er vi gået i gang med, så ved i det, hvis børnene fortæller om Spørge-Børge.

Dato til kalenderen

Den 4/2 2024 skal I sætte kryds i kalenderen. Der bliver der afholdt fastelavnsfest for børnehaven og skolen, og det er Guldsmedeforældrene der arrangerer dette. Men det betyder også, at alle børnehaveforældre vil blive spurgt om hjælp, bla til at bage fastelavnsboller, så sæt gerne et kryds den dag, så hører I nærmere.

Ny vikar

Vi har været heldige at finde en ny tilkaldevikar. Hun hedder Majbrith Søndergaard, hun vil bla hjælpe os med at dække nogle af Annis timer i en periode.

Næste uge

Mandag: Guldsmede i gymnastiksalen

Tirsdag: Guldsmede går til den lokale rideskole

Onsdag:

Torsdag: Solsikker og Mælkebøtter går sammen til byens legeplads.

Fredag: Udelivsdag

Vi ses i Forundringens Have i morgen