Kære Alle

Så kom efteråret til Velling med alt hvad det indebærer af regn og rusk og ind imellem meget store mængder vand. Vi håber nu, at vi har fået styr på vores kloaksystem, så vandet mest muligt også kan trænge væk. Men derfor er det stadig vigtigt at have godt med skiftetøj og overtøj med. Der er ikke noget bedre end vand og mudder.

I fredags havde vi en fantastisk dag i Forundringens Have alle sammen. Der var stor interesse fra børnenes side, da vi skulle moste æbler og de fleste syntes det smagte dejligt. Trods en del regn var der god leg hele dagen og selv bålet kom der gang i. Tak til jer forældre og bedsteforældre der hjalp på dagen med at moste, lave popcorn og bare være der. Men også tak for at I alle bakker op om en anderledes dag, som greb ind i både aflevering og afhentning.

På fredag i næste uge afholdes det årlige motionsløb på Friskolen inden det bliver efterårsferie. Vi deltager med årgang 2018 og 2019 og løber/går ruten på ca. 1,5 km. Det er vigtigt at børnene er her senest kl. 8.45 iført tøj man kan bevæge sig i, så vi kan være klar når løbet skydes i gang kl. 9.00. Årgang 2020 bliver hjemme og laver gymnastik i huset.

OBS

Husk at vi i julen følger skolens ferieplan og derfor i år holder lukket fra og med den 20/12 2023 til og med den 2/1 2024

Næste uge

Mandag: Solsikker og Mælkebøtter i gymnastiksalen