Vores fantastiske fribørnehave Naturhuset søger en uddannet pædagog til børnehave og SFO

Du har nu en unik mulighed for en fast stilling på 37 timer om ugen, hvor du kommer til at arbejde i både børnehave og SFO.

Du ved helt sikkert, hvad der kendetegner en god pædagog. Men er du også til dinosaurer, prinsesser, discofester og gode grin? Er du vild med at lege og måske også få jord under neglene? Kan du trives i det store fællesskab og fordybe dig i de små fællesskaber? Og er du samtidig til udvikling af spændende læringsmiljøer og høj faglighed? Så er det lige dig vi mangler!

Vi er en fribørnehave og SFO under Velling Friskole og særligt i SFO-delen har vi et godt samarbejde med friskolen. Vi har ca. 45 børnehavebørn og 70 SFO-børn.

Børnehaven er inddelt i tre grupper, to for de 3-4-årige og én for førskolebørnene. Meget af tiden er børnehavegruppen også samlet i et hus. Vi prioriterer et hus hvor leg er børnenes foretrukne vej til læring og udvikling. I både børnehave og SFO vægter vi nærværende voksne i en hjemlig atmosfære, der ser alle børn som de individer de er. Vi prioriterer gode oplevelser i vores pragtfulde nærområde både til bens og i vores egen bus.

Udeliv, kreative aktiviteter og tid til ro og fordybelse for børnene kendetegner hverdage hos os.

Du vil møde et hjertevarmt og omsorgsfuldt arbejdsmiljø, hvor vi arbejder ligeværdigt og bruger de ressourcer vi har hver især. Vi har en fantastisk personalegruppe, som alle vil hinanden det bedste både fagligt og personligt. Her er plads til gode ideer, højt til loftet og mulighed for indflydelse på dit arbejde. Du får forberedelsestid, en engageret bestyrelse og et nært og velfungerende forældresamarbejde. Og selvfølgelig en hel masse mere, som du er nødt til at være her for at opleve.

Vi forestiller os, at

• du er uddannet pædagog
  • du er en stærk team-spiller
  • du er fuld af initiativ og holder af at sætte aktiviteter i gang både inde men især også ude
  • du er optaget af et stærkt relationsarbejde
  • du har en positiv og anerkendende tilgang til samarbejdet med både børn, kolleger og forældre
  • du kan bevare overblikket og kan arbejde selvstændigt
  • du har - i samarbejde med garvede kolleger - lyst til at være tovholder og initiativtager til aktiviteter i vores SFO.

Se mere på www.vellingfriskole.dk eller kontakt Naturhuset på tlf. 97324704 til en snak og en evt. rundvisning (bemærk vi holder lukket i uge 29 og 30).

Stillingen er på 37 timer og tiden vil være nogenlunde ligeligt fordelt mellem børnehave og SFO. Din tid planlægges således, at der er sammenhæng i din arbejdsdag.

Tiltrædelse 1. oktober 2024 eller hurtigst muligt.

Løn i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes børneattest.

Ansøgningsfristen er fredag den 15. august 2024 kl. 12.00. Ansøgningen sendes til kontor@velfri.dk

I forbindelse med at vi søgte en ny leder til Naturhuset i foråret 2024, blev der lavet en video, som fortæller lidt om både børnehave og SFO. Du kan se videoen her:

Velling Børnehave søger leder (youtube.com)