Kære alle

Et fredagsbrev med flere datoer til kalenderen, så hold tungen lige i munden, så I får det hele med. Vi går ud af en uge, hvor vi endelig har set blå himmel. Det betyder, at alle lige sænker skuldrene lidt når vi er udenfor og det indbyder til andre og flere aktiviteter på legepladsen og på vores ture.

Påskefrokost

Den 20/3 holder vi påskefrokost for alle børn og personale. Endnu engang bliver det børnene der medbringer en ting hver til et smør-selv-bord. Der er hængt en seddel op på tavlen, så skriv jer på ét sted pr. barn.

Bedsteforældredag

Den 22/5 om formiddagen afholder vi vores årlige bedsteforældredag. Invitationen kommer senere, men meld gerne datoen ud til jeres Bedsteforældre.

Generalforsamling

Den 24/4 er der traditionen tro generalforsamling for både Naturhuset og Friskolen. Dette blot en kraftig opfordring til at møde op og gøre jeres stemme gældende. Skulle man have lyst til at prøve kræfter med bestyrelsesarbejdet skulle der også være mulighed for dette. Det vil være fedt med et kampvalg, som vi så tit har haft, også gerne med børnehaveforældre repræsenteret.

VUIF Fodbold

Der er fælles fodboldopstart for alle hold i Velling på tirsdag den 12/3 kl. 17.00 - ca. 18.00. Vi mødes hurtigt alle hold og derefter træner vi lidt på det hold man hører til. Der vil efterfølgende være en pølse til dem der skulle have lyst.

Fremover vil der være træning om tirsdagen kl. 16.15-17.00 for u6, dvs. alle 3-6 årige

Mvh Patrick (Far til Bastian og Sofie)

Et billede, der indeholder tekst, skærmbillede, tegneserie

Automatisk genereret beskrivelse         Et billede, der indeholder tekst, skærmbillede, tegneserie