Kære Alle

Vi nyder hverdagen i Naturhuset og ikke mindst det fantastiske vejr som gør alting både sjovere og nemmere. I denne uge har vi blandt andet lavet snobrød over bålet, det var mega-hyggeligt og i virkeligheden en rigtig god øvelse for mange børn, da der både skulle ventes på tur og selve snobrøds bagningen også tog tid.

Vi er også kommet godt i gang med vores årgangsture, som blandt andet har gået til skolens legeplads, byens legeplads og fjorden 😊

Da vi fra nu af ofte vil være meget ude også helt til lukketid, har vi en bøn til jer forældre- vi vil så gerne at jeres barn rydder minimum 5 sandting op inden i går hjem. Vi oplever at det ofte er de samme børn (sammen med personalet) der kommer til at rydde op sidst på dagen.

Mandag: Lukket (2. Pinsedag)

Tirsdag: Årgang ´19 på tur

Onsdag: Bedsteforældredag fra kl. 9-12

Torsdag: Årgang ´20 + ´21 på tur

Fredag: Udelivsdag

Så vil jeg slutte af med en nyhed som vi er rigtig glade for at kunne dele med jer. Vi har pr. 1/8 2024 ansat Michael Kirkegaard som leder af Naturhuset. Michael er et kendt ansigt på skolen og i Velling og vi ser frem til samarbejdet med ham.

Hilsen Trine

Et billede, der indeholder sky, grøntsager, udendørs, sennep

Automatisk genereret beskrivelse

En ny bestyrelse betyder også et nyt arbejdsdagsudvalg. Anette Holck Ramskov og Johanne Heinesen har overtaget opgaven og er i fuld gang med planlægningen af næste arbejdsdag, så her er en besked fra dem:

Kære forældre,

søndag d. 26. maj har vi skoleårets sidste arbejdsdag.

Alle mødes til fælles morgenmad kl. 8.30.

Arbejdsdagen foregår udendørs. Der er malerarbejde til 4 personer, så har man lyst til at male, skal man tage malertøjet på.

Birgitte Aarup og Søren Kristensen er arbejdsformænd denne dag. Tusind tak til dem.

De tilmeldte vil få yderligere info omkring dagen på VIGGO i næste uge.

Følgende er tilmeldt:

Jesper og Christina Sand Larsen