Fredagsbrev uge 25

Kære alle

Før-ferie travlheden hersker og vi er lidt nede på bemanding i dag, så hermed et ultrakort fredagsbrev:

Sidste skoledag

Sidste skoledag d. 28.06.24 tager vi traditionen tro en fin afsked med 8. klasse. De spiser morgenmad sammen med lærerne inden morgensang, hvor 8. klasses forældre også deltager. På programmet er også årets vigtigste fodboldkamp - nemlig 8. klasse mod lærerne - kl. ca. 9.30. Derefter er der vandkamp (husk håndklæder og skiftetøj, hvis man vil deltage), afslutning med egen klasse og fælles afslutning og feriesang. Alle elever har fri kl. 13.25.

Glemt tøj

Bunkerne med glemt tøj har vokset sig store, og tøjet ligger nu til skue i aulaen i løbet af den sidste skoleuge. Det tøj, som ikke er blevet afhentet inden sommerferien, bliver afleveret i genbrug.

Kulturskolen

Kære forældre

Inden ferien får alle børn Kulturskolens trykte program for sæson 24/25 med hjem i skoletasken. Her kan I se, hvad jeres børn kan tilmelde sig i fritiden i Ringkøbing-Skjern Kommune. Kulturskolen har også fag for voksne – dem kan du også læse om i brochuren. Brochuren kan også ses online her: https://www.paperturn-view.com/?pid=MzM331757&v=2.2

Kulturskolen tilbyder i næste skoleår undervisning i: Musik, Dans, Redesign, Billedkunst, Keramik,

Du kan allerede nu tilmelde dig på: kulturskolen.rksk.dk

Det var alt fra mig for denne uge. Skulle I mangle lidt ekstra fredagslæsning, er her den seneste tilsynsrapport for Velling Friskole - helt frisk fra trykken.

Tilsynsrapport 23-24.pdf (vellingfriskole.dk)

Jeg håber, I får en dejlig weekend