Denne uge har været ekstra begivenhedsrig med masser af aktivitet på alle årgange med aktivitetsdage både ude og hjemme, lejrskole og eksamensforberedelse. Fredag står den på madkundskabseksamen for en god håndfuld elever samt undertegnede, så derfor bliver dette et ultrakort fredagsbrev på en torsdag med lidt info om næste uge.

På mandag skal resten af 8. klasse til eksamen i billedkunst, mens de resterende elever i 8. har fri. På onsdag er det Grundlovsdag, så der er skolen lukket. Husk at vi fejrer Grundlovsdag til Åben Morgensang den 11. juni, hvor vi i den forbindelse holder vores helt egen grundlovsfest. Kirsten har nemlig været så kvik, at hun har søgt penge hos ”Grundlovsfesten”, og dermed skaffet midler til kage og pynt på til vores egen grundlovsfejring.

Idrætsdag for 0. - 6. klasse fredag d. 7. juni

Næste fredag skal 0. - 6. klasse til Idrætsdag på Dejbjerglund Efterskole sammen med elever fra Stauning, Højmark og Lem.
Det er skolens elever, som står for en aktiv dag med leg, boldspil,
spring, rytme, dans og forhindrings/legebaner.
Der vil både være et inde og et udemodul, så husk tøj til både inden og udendørs idræt vær omklædt hjemmefra og husk også sko til udendørs idræt .
Medbring også en drikkedunk og en lille madpakke til formiddagsforfriskning. Efterskolen serverer frugt om formiddagen og varm mad Pasta og millionbøf kl. 12.00 for 0. - 3. klasse og kl. 12.25 for 3. - 6. klasse.
Vi kører i bus frem og tilbage. Afgang kl. 8.15 fra friskolen.
Vi er hjemme igen kl. 13.25, hvor alle har fri.
Vi glæder os til en dejlig dag :

Lillekor
Vi havde en helt fantastisk eftermiddag på plejehjemmet. Så dejligt at mødes unge og gamle gennem musikken.
Tirsdag d. 11. juni vil vi synge 3 af sangene for jer til Åben Morgensang.
Fredag d. 7/6 er der ikke Lillekor pga. Idrætsdag.
Fredag d. 14/6 er der heller ikke Lillekor, da jeg i den time gør instrumenter klar til generalprøve for "Stjerne for en aften".
Fredag d. 21/6 bliver altså vores sidste gang. 1000 tak for en dejlig sæson til jeres børn. Det har været en fornøjelse.
Hilsen Kirsten

Det var alt for denne gang. Jeg håber, I får en skøn weekend.